ЧЗВ

Защо BILIMAG?

Ние също искаме да бъдем близо до Вас, нашите клиенти.

Ние също искаме да внесем топлина във Вашия дом.

И тъй като нашият екип във всички свои занимания се е стремил към креативност, разглеждайки нещата от различен ъгъл, виждайки живота изпълнен с цветове и вкусове…
Бихме искали да споделим с нашите клиенти идеи и да предложим продукти с които да направят своето ежедневие по-практично и улеснено.
Освен търговската страна на нещата ние ще се опитаме да допълним по нещо от нас и да направим онези малки жестове, които ни носят удоволствие и усмивки!

 

Как да поръчам?

Избраните от Вас продукти се появяват във Вашата пазарна количка. Вие можете да променяте количеството на продуктите, да добавяте или да изваждате продукти.
Във всеки един момент във Вашата пазарна количка можете да видите всички избрани от Вас продукти, тяхната цена, както и общата им сума.

Стъпка 1 – Информация за избраните стоки

За да направите поръчка, е необходимо да влезете с потребителското си име и парола, или да въведете населено място за доставка, ако предпочитате да пазарувате като гост.
Посочете името на получателя и точен адрес за доставка – това може да бъде адресът, който сте дали при регистрацията си, или посочили като адрес за доставка, когато изберете да пазарувате като гост.

Стъпка 2 – Преглед на данните за поръчката и доставката и потвърждение

В този момент са видими Вашите данни, които ще бъдат записани като придружаващи Вашата поръчка. Ако сте регистриран потребител, тези данни ще бъдат взети автоматично от Вашия профил. Ако изберете да пазарувате като гост (без регистрация), тук ще трябва ръчно да попълните Вашите данни.
За да завършите Вашата поръчка на този етап е необходимо да я потвърдите. В момента на потвърждение тя ще бъде записана и ако сте посочили E-mail за връзка – на него ще получите потвърждение с подробно описание на Вашата поръчка.

Стъпка 3 – Избор на метод за плащане

Този етап присъства, само когато не сте избрали наложен платеж, като начин на плащане.
Това е моментът да изберете и посочите удобен за Вас начин за плащане (различен от наложен платеж).

ВАЖНО:

Проверете внимателно съдържанието на Вашата количка, информацията за плащане и доставка и инструкциите за поръчката (ако сте посочили такива).
Ако е необходимо да нанесете корекции, не пропускайте да ги направите.
След като натиснете бутона „Потвърди поръчката“, Вашата поръчка ще бъде приета и няма да можете да правите повече промени.
След като финализирате поръчката си, на електронния адрес, който сте дали при регистрацията си, ще получите имейл с цялата информация по поръчката.
Ако са необходими уточнения за условията или адреса на доставката, наш оператор ще се свърже с Вас по телефона.
След получаване на поръчката, се извършва проверка на посочения телефон за валидността й чрез потвърждаване на поръчката и адреса на който да бъде доставена стоката.

Поръчка

За да получите поръчаната от Вас стока, е необходимо да посочите името на получателя и точен адрес за доставка – това може да бъде адресът, който сте дали при регистрацията си, или друг адрес.

Моля, уверете се, че в рамките на работния ден, когато ще бъде доставена стоката, на този адрес ще бъдете Вие или друг човек, който сте упълномощили да я приеме.

Ако трето лице се ангажира с приемането и потвърждаването на получаването на поръчаната стока от името на първоначалния клиент, направил поръчката, последният няма право да върне стоката или да прави възражения относно доставката

След като финализирате поръчката си, на електронния адрес, който сте дали при регистрацията си, ще получите имейл с цялата информация по поръчката.
Ако са необходими уточнения за условията или адреса на доставката, наш оператор ще се свърже с Вас по телефона.

ВАЖНО! Ако сте платили предварително по банков път или с кредитна карта, не дължите плащане на куриера. В този случай отворете пратката веднага след като я приемете. В случай че стоката е повредена, куриерът е длъжен да напише пред Вас двустранен протокол, който ще гарантира повторното изпълнение на поръчката Ви.
Свържете се с нас на телефон: 0887 710 717, или ни пишете на имейл: [email protected],  за да ни информирате за случая.

ДОПЪЛНИТЕЛНИ УСЛОВИЯ
Посочването на непълни или неверни данни в профила на клиента прави поръчката невалидна и тя не обвързва www.bilimag.bg с изпълнение.

Ако предварително платена стока е изчерпана, оператор на „BILIMAG“ се свързва с клиента и предлага нова дата за доставка или възстановяване на платената от клиента сума в срок от 5 работни дни.

BILIMAG ВИ ПОЖЕЛАВА ПРИЯТНО ПАЗАРУВАНЕ!

Как се плаща?

Когато правите поръчка, всеки път имате възможност да избирате удобния за Вас начин на плащане.
Ако имате инструкции и коментари по поръчката, можете да ги напишете в полето „Допълнителни указания“.
Ако искате да Ви бъде издадена фактура, попълнете данните в съответния формуляр. Фактурата може да бъде разпечатана веднага след като се потвърди плащането или ще бъде изпратена заедно с поръчаната от Вас стока.

Начин на плащане:
– наложен платеж (плащане на място)
– плащане по банков път;

Заплащането на дължимата сума от клиента или от трето лице от негово име, става предварително по банков път на сметка:

В лева
Банка: УНИКРЕДИТ БУЛБАНК АД
Клон: София Западен парк
IBAN: BG27 UNCR 7000 1523 0768 03
BIC: UNCRBGSF
Получател: Биляр Трейд ЕООД

Ние от BILIMAG ще Ви изпратим продукта чисто нов, в оригинална опаковка.

Ние от BILIMAG не начисляваме скрити такси! Крайната сума за плащане e цената на артикула + включена БЕЗПЛАТНА ДОСТАВКА. Ние никога няма да изискваме от Вас повече пари, отколкото е стойността, посочена на Вашата поръчка!

Ние от BILIMAG гарантираме всички Ваши права, предвидени в Закона за Защита на Потребителите и Ви насърчаваме да бъдете активни потребители!

Ние от BILIMAG ще пазим стриктно Вашите лични данни и не допускаме трети лица да имат достъп до тях.

Доставка

Доставките се извършват от куриерска фирма «Спиди».

Доставките са безплатни за територията на Република България.

За срока на доставка ще бъдете уведомени, когато направите вашата поръчка.

* Сроковете се отнасят за поръчки, направени до 15.00 часа. Срокът за доставка на поръчки, направени след 15.00 часа, се удължава с един работен ден.
* При извънредни обстоятелства и независещи от нас причини, сроковете за доставка е възможно да не бъдат спазени.
* Ако ние не сме в състояние да изпълним Вашата заявка, поемаме отговорността да се свържем с Вас и да Ви информираме. В случай че сте платили предварително, ние сме задължени да възстановим платената от Вас сума в срок от 5 работни дни.

Доставки не се извършват в неделя и на официални празници.

Връщане на закупена стока

Всеки потребител има правото да върне поръчаната стока в срок от 14 работни дни след получаването й, ако стоката отговаря на следните условия:
– няма механични повреди;
– е в оригиналната си опаковка и е в добър търговски вид;
– придружена е от приложената гаранционна карта, съпътстващите я документи и аксесоарите, с които е била получена.
Купувачът трябва да се свърже с оператор на www.bilimag.bg на телефон 0877 710 717  и да съобщи за отказа си. „Биляр Трейд“ ЕООД се задължава да възстанови заплатената за стоката сума в срок от 14 работни дни от датата, на която стоката е получена обратно. При направена покупка с карта, връщането на суми е с кредитна транзакция по картата, с която е направена покупката. Разходите по транспортирането са за сметка на купувача.
В случай, че клиентът получи стоката във вид, несъответстващ с условието за доставка, или друга стока, различна от поръчаната, „Биляр Трейд“ ЕООД подменя стоката, като поема разходите по доставката, или възстановява платената от клиента сума.
При установяването на фабричен дефект след изтичането на 14-дневния срок и преди изтичането на гаранционния срок, купувачът може да даде стоката за ремонт в сервиз съгласно гаранционните условия на съответната фирма производител.
Ако предварително платена стока е изчерпана, оператор на www.bilimag.bg се свързва с клиента и предлага нова дата за доставка или възстановяване на платената от клиента сума в срок от 5 работни дни.

Ако трето лице потвърди получаването на поръчаната стока от името на първоначалния клиент направил поръчката, последният няма право да върне стоката или да прави възражения относно комплектацията на доставката.
ВАЖНО: Запечатани стоки, които са разпечатани след доставката им и не могат да бъдат върнати поради съображения, свързани с хигиената или защита на здравето в съгласие с Чл. 57.5. от Закон за защита на потребителите! ЛИНК  https://kzp.bg/data/content/u/6/upload/Laws/zzp.doc

Гаранция

Всички стоки предлагани в  www.bilimag.bg  са предоставени от официални представители и вносители.
Всички стоки, които подлежат на гаранционно обслужване, са придружени от необходимите документи с информация за срока, условията и мястото на гаранционнo обслужване. За повечето електрически уреди той е 2 години. За гаранционно обслужване клиентът може да се обърне към съответния  сервиз, отбелязан на гаранционната картал. Гаранционните уловия са съобразени с наредбите и изискванията на ЗЗП (Закон за защита на потребителите).

Независимо от търговската гаранция, продавачът отговаря за съответствие на потребителската стока с договора за продажба, съгласно разпоредбите на ЗЗП.

Чл. 112.

(1) При несъответствие на потребителската стока с договора за продажба потребителят има право да предяви рекламация, като поиска от продавача да приведе стоката в съответствие с договора за продажба. В този случай потребителят може да избира между извършване на ремонт на стоката или замяната й с нова, освен ако това е

невъзможно или избраният от него начин за обезщетение е непропорционален в сравнение с другия.

(2) Смята се, че даден начин за обезщетяване на потребителя е непропорционален, ако неговото използване налага разходи на продавача, които в сравнение с другия начин на обезщетяване са неразумни, като се вземат предвид:

  1. стойността на потребителската стока, ако нямаше липса на несъответствие;
  2. значимостта на несъответствието;
  3. възможността да се предложи на потребителя друг начин на обезщетяване, който не е свързан със значителни неудобства за него.

Чл. 113.

(1) (Нова – ДВ, бр. 18 от 2011 г.) Когато потребителската стока не съответства на договора за продажба, продавачът е длъжен да я приведе в съответствие с договора за продажба.

(2) (Предишна ал. 1 – ДВ, бр. 18 от 2011 г.) Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба трябва да се извърши в рамките на един месец, считано от предявяването на рекламацията от потребителя.

(3) (Предишна ал. 2, изм. – ДВ, бр. 18 от 2011 г.) След изтичането на срока по ал. 2 потребителят има право да развали договора и да му бъде възстановена заплатената сума или да иска намаляване на цената на потребителската стока съгласно чл. 114.

(4) (Предишна ал. 3 – ДВ, бр. 18 от 2011 г.) Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба е безплатно за потребителя. Той не дължи разходи за експедиране на потребителската стока или за материали и труд, свързани с ремонта й, и не трябва да понася значителни неудобства.

(5) (Предишна ал. 4 – ДВ, бр. 18 от 2011 г.) Потребителят може да иска и обезщетение за претърпените вследствие на несъответствието вреди.

Чл. 114.

(1) При несъответствие на потребителската стока с договора за продажба и когато потребителят не е удовлетворен от решаването на рекламацията по чл. 113, той има право на избор между една от следните възможности:

  1. разваляне на договора и възстановяване на заплатената от него сума;
  2. намаляване на цената.

(2) Потребителят не може да претендира за възстановяване на заплатената сума или за намаляване цената на стоката, когато търговецът се съгласи да бъде извършена замяна на потребителската стока с нова или да се поправи стоката в рамките на един месец от предявяване на рекламацията от потребителя.

(3) (Нова – ДВ, бр. 61 от 2014 г., в сила от 25.07.2014 г.) Търговецът е длъжен да удовлетвори искане за разваляне на договора и да възстанови заплатената от потребителя сума, когато след като е удовлетворил три рекламации на потребителя чрез извършване на ремонт на една и съща стока, в рамките на срока на гаранцията по чл. 115, е налице следваща поява на несъответствие на стоката с договора за продажба.

ОБЩИ ГАРАНЦИОННИ УСЛОВИЯ

(4) (Предишна ал. 3 – ДВ, бр. 61 от 2014 г., в сила от 25.07.2014 г.) Потребителят не може да претендира за разваляне на договора, ако несъответствието на потребителската стока с договора е незначително.

Чл. 115.

(1) Потребителят може да упражни правото си по този раздел в срок до две години, считано от доставянето на потребителската стока.

(2) Срокът по ал. 1 спира да тече през времето, необходимо за поправката или замяната на потребителската стока или за постигане на споразумение между продавача и потребителя за решаване на спора.

(3) Упражняването на правото на потребителя по ал. 1 не е обвързано с никакъв друг срок за предявяване на иск, различен от срока по ал. 1.