За нас

Вие можете да се обръщате към нас за информация относно предлаганите продукти, условията за поръчка и доставка, както и за да проверите статуса на Вашата поръчка.
Вие ще получите информацията, която Ви интересува, стига тя да в нашата компетентност, независимо дали ще се свържете с нас чрез e-mail или по телефона.
Телефонните разходи, които правите, обаждайки се на тел.: 0877 710 717, са за Ваша сметка съобразно Вашият тарифен план.
Можете да ни пишете на имейл адрес: contact@bilimag.bg. За Ваше улеснение можете да използвате формата за директна връзка с нас: ТУК

За улеснение на потребителите www.bilimag.bg дава връзки към други сайтове, имащи отношение към предлаганите продукти и услуги. „Биляр Трейд” ЕООД не носи отговорност за съдържанието на сайтовете, свързани със www.bilimag.bg.

Екипът на „www.bilimag.bg“ се грижи за доброто обслужване на клиентите на електронния магазин. Ако имате въпроси и препоръки, свързани с използването на сайта, свържете се с нас на телефон 0877 710 717, или пишете на Отдела за обслужване на клиенти на имейл адрес: contact@bilimag.bg. Вашето мнение е важно за нас, за да направим магазина още по-удобен и полезен!

Всички стоки предлагани в  www.bilimag.bg  са предоставени от официални представители и вносители.
Всички стоки, които подлежат на гаранционно обслужване, са придружени от необходимите документи с информация за срока, условията и мястото на гаранционнo обслужване. Гаранционните уловия са съобразени с наредбите и изискванията на ЗЗП (Закон за защита на потребителите).

Разгледайте

и още ...

Доставка

По възможно най-бързият начин ще приготвим Вашата поръчка! Ще Ви се обадим за подробности само в случай на неясни данни по Вашата поръчка, например адрес, пощ. код или друго.

Спестете пари

До 5 работни дни, поръчката Ви ще бъде обработена и доставена. Ще можете да се радвате на Вашата покупка, тя ще бъде на пожелания от Вас адрес!

Отлично обслужване

Ще се радваме да разберем дали Вашата поръчка е минала така както сте желали и дали сте доволни от Вашата покупка! Дали сте харесали нашето обслужване!

Мога ли да върна закупен и ползван продукт?

Можете да върнете закупен от Вас продукт онлайн в 14 дневен срок от датата на получаване на пратката ако не сте доволен от покупката си. Транспортните разходи по връщането на продукта са за сметка на купувача. Продуктът трябва да бъде в оригинална опаковка и в търговски вид – в същото състояние в което е бил получен. Преди да предприемате връщане на закупен вече продукт, е препоръчително да се свържете с нас за помощ и допълнитлена информация.

Какво да правя ако закупения продукт не работи или е дефектен?

Когато получен от Вас продукт несъответства на договора за продажба, можете да предявите рекламация като се свържете с нас или на посочените телефони в заявлението за предоставяне на търговска гаранция – гаранционната карта.

Каква търговска гаранция мога да получа за различните продукти?

За всички електрически продукти гаранцията е 24 месеца, изключение правят мелниците за подправки за които не се издава гаранционна карта. За тенджерите под налягане и соковарки гаранцията е 6 месеца.

Какво да направя когато продукта е дефектен, липсва аксесоар или функционална част?

В този случай можете да откажете да приемете продукта още при предоставянето му от куриера. Ако сте пропуснали да разгледате подробно закупения вече продукт и октриете някакво несъответствие трябва да се свържете с нас на посочените в интернет магазина контакти за да Ви информираме за процедурата по привеждане на стоката в съответствие!

Защо да поръчвам онлайн?

Поръчката онлайн има редица предимства:

  • Може да бъде направена по всяко време от денонощието и се обработва автоматично съгласно реда на нейната регистрация
  • Резервацията на продуктите се прави автоматично при изпращане на поръчката, ако продукта е наличен
  • Не е необходимо да се чака на опашки и да се пренасят тежки торби и продукти
  • Лесно е за проследяване – влизайки в акаунта си, можете да проверите по всяко време какъв е статуса на Вашата поръчка и къде точно се намира.